Returul produselor

Distribuie:

Ne dorim să fiţi pe deplin mulţumiţi de produsele cumpărate. Dacă nu sunteţi satisfăcuți de produsele cumpărate de la noi, le puteţi returna şi noi vă vom înapoia contravaloarea produselor, după următoarele reguli:

  • Pentru produsele achiziționate on-line/telefonic:

    Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform OUG. 34/2014 în cazul în care cumpărătorul este nemulțumit de performanțele sau calitatea produsului, sau dacă constată că produsul nu corespunde cerințelor sale. Produsele se pot returna, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
    Pentru produsele achiziționate prin card bancar, banca emitentă poate debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.

  • Condiții generale de returnare:

    Produsele trebuie returnate în ambalajul cu care au fost expediate și împreună cu toate documentele însoțitoare, aceasta nefiind o obligativitate – Legea 249/2015, Art. 16, punctul 8.
    Costul transportului de retur al produselor mai sus menționate revine în responsabilitatea clientului/cumpărătorului.
    În cazul în care produsul a fost achiziționat într-o perioadă în care este în vigoare o ofertă de transport gratuit, dacă produsul va fi returnat, se va reține din valoarea acestuia costul de expediere suportat inițial de Jocuim. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.

    După perioada de 14 zile calendaristice, conform legii, produsele nu mai pot fi returnate. Potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui produs expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a produsului.

  • Procedura de returnare:

    În cazul în care doriti să returnați un produs, vă rugăm să urmați următorii pași:

    • 1. Completați formularul de returnare. Link pe site ca https://podulcujucarii.ro/returul-produselor – mai jos campurile pt. formularul de retur.
    • 2. Trimiteți produsul/produsele și toate accesoriile primite, împreună cu documentele însoțitoare și formularul de returnare, în starea lor originală, cu ambalajul și etichetele intacte. Clientul este responsabil de împachetarea corespunzătoare a produsului returnat și a documentelor necesare pentru expediere. Expediați produsele fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile calendaristice de la primirea lor.
    • 3. Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de către client. În cazul în care expediați coletul cu plata la destinație, vom fi nevoiți să facturăm clientului contravaloarea transportului plus costul kilometrilor adiționali dacă este cazul.
  • Important!

    Formularul de returnare trebuie completat de către client și însoțește produsul returnat.
    Atenție! Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predării coletului cu produsul/ele returnat/e. Clientul poate alege firma de curierat pentru returul către Jocuim, dar nu se acceptă poșta.
    Restituirea banilor se va face conform legii în termen de 14 de zile calendaristice de la data recepționării produsului returnat, prin virament într-un cont bancar transmis de client pe formularul de returnare. Contul bancar trebuie să fie înregistrat pe numele persoanei care a efectuat achiziția și nu pe numele altei persoane. Contul bancar trebuie să fie în lei. Întârzierea furnizării datelor despre contul bancar poate duce la întârzierea returnării banilor.
    Clienții persoane juridice nu pot face retururi pentru produsele comandate, conform OUG. 34/2014.
    Nu se poate invoca garanţia în condițiile utilizării improprii sau incorecte a produsului care se dorește returnat. În maxim 24 de ore de la livrarea produsului, în cazul depistării unor probleme de funcţionare, clientul poate solicita returnarea produsului/produselor. Returnarea se va putea face numai în ambalajul original nedeteriorat şi doar împreună cu documentele originale ale comenzii respective. În acest caz, clientului i se poate înlocui respectivul produs cu unul identic sau – dacă acest lucru nu este posibil – poate primi înapoi suma plătită pentru acel produs.

    Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor ne puteți contacta la telefon în timpul orelor de program sau ne puteți scrie la adresa contact@podulcujucarii.ro

      Formular de returnare

    Etichete:

    S-AR PUTEA SĂ ÎȚI PLACĂ ȘI...