Ajutor

Distribuie:

Cum cumpăr?

Precum un magazin clasic, îţi oferim la intrare un coş de cumpărături, însă virtual. Îl umplii cu jucăriile alese. Pentru alegerea lor îţi oferim variante de căutare (vârsta, gen si categorii).

Găsirea şi alegerea jucăriilor

Filtru: după vârstă, gen, preţ sau producător.
Cauţi jucării potrivite pentru un băieţel de 5 ani? Click pe butonul potrivit filtrului de vârstă / gen, şi ai în faţă jucăriile recomandate acestei vârste.

Categoriile de jucării

Navighează prin categoriile de jucării, prezente tot timpul în coloana din stânga ecranului. Am creat aceste categorii pentru o clasificare cât mai bună şi o regăsire uşoară a jucăriilor dorite.

Producători de jucării

Dacă ai vreun producător de jucării preferat, dă click pe numele acestuia în lista din caruselul din josul paginii principale, şi ai expuse toate jucăriile comercializate de Boribon pentru producătorul preferat.

Motorul de căutare

Este foarte util şi îţi recomandăm cu încredere să îl foloseşti dacă cunoşti o parte din denumirea sau codul produsului. Scrie un cuvânt cheie în fereastra de căutare din dreapta siglei Boribon (minim 3 caractere, exemplu “păpuşa mână”, sau “război de ţesut” şi apasă pe butonul caută. Vei obţine astfel o listă de jucării corespunzătoare căutării tale.

Cum cumpăr jucării online?

Dacă vrei poţi schimba produsele din coş în timpul vizitei prin magazin, poţi renunţa la un produs, poţi adăuga mai multe bucăţi pentru un produs. Ai libertate deplină asupra coşului tău de cumpărături.

Este foarte simplu de folosit: cu un simplu click pe butonul  “Cumpără” ai pus jucăria dorită în coş, şi poţi vizita în continuare magazinul, sau poţi finaliza comanda.

În pagina coşului de cumpărături ai expuse toate produsele alese şi adăugate în coş. Ai detalii despre preţul pe bucată, preţul comenzii totale care include şi costul transportului şi suprataxa ambalajului cadou, în cazul în care ai optat pentru acest lucru. Poţi modifica conţinutul coşului, sau poţi trimite comanda.
Dacă ţi-e greu să te decizi asupra unor jucării, îţi oferim posibilitatea de a-ţi alege propriul tău raft de jucării, pe care poţi lăsa jucăria aleasă până la următoarea vizită (Wishlist).

”Anunță-mă când vine” este opțiunea pe care poți să o folosești atunci când un produs dorit de tine nu se află pe stoc. Vei fi anunțat automat pe adresa de e-mail pe care ne-o oferi chiar tu la selectarea opțiunii, atunci când produsul este din nou disponibil.

Trimiterea comenzilor

Jucăriile selectate de tine şi adăugate în coş ajung la “Casă” printr-un click pe butonul “Trimite comanda”. Acest buton se află în interiorul paginii “Coşul meu”, care poate fi accesat din mai multe locuri de pe site: în porţiunea din dreapta sus a paginii, lângă sigla Boribon, în meniul din stânga, sub lista categoriilor precum şi pe fiecare pagină de produse. După trimiterea comenzii vei fi îndrumat către verificarea adresei de livrare, a metodelor de expediere şi de plată, şi finalizarea comenzii. Adresa de livrare poate fi diferită de adresa ta cu care te-ai înregistrat în cont, sau aceeaşi. După finalizarea comenzii vei primi un email de confirmare în căsuţa ta poştală.

Noi vom verifica comanda ta și te sunăm înaintea expedierii coletului, pentru a fi siguri că primești ceea ce comanzi. Abia apoi vom expedia coletul, însoțit de actele prevăzute de lege (factura fiscală, AWB).

În termen de aproximativ 3 zile lucrătoare comanda va ajunge la tine.

Conform ordonanței 130/2000 te rugăm să ții cont de următoarele:

Art. 3. – (1) Inainte de încheierea contractului la distanta comerciantul trebuie să informeze consumatorul în timp util, corect şi complet asupra următoarelor elemente:
(Factura are rol şi de contract în cazul comenzilor online)
a) identitatea comerciantului şi, în cazul contractelor care prevăd o plată anticipată, adresa acestuia;        (Informațiile se regăsesc în factura fiscală)
b) caracteristicile esenţiale ale produsului sau serviciului;
(Informațiile detaliate se regăsesc la descrierea produsului pe site și ca titlu în factura fiscală)
c) preţul de vânzare cu amănuntul al produsului sau serviciului;
(Informațiile se regăsesc pe site și în factura fiscală)
d) cheltuielile de livrare, dacă este cazul; (Informațiile se regăsesc pe site și în factura fiscală)
e) modalitatile de plată, de livrare sau de prestare;
(Informațiile se regăsesc pe site și pe parcursul formularului de comandă)
f) dreptul de denunţare unilaterală a contractului, cu excepţia cazurilor prevăzute în prezenta ordonanţă;

“Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”.

Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă de la data primirii produselor de către consumator.

g) costul utilizarii tehnicii de comunicatie la distanta, in cazul in care acesta este calculat altfel decat conform tarifului de baza; (nu este cazul)
h) perioada de valabilitate a ofertei sau a pretului;
(prețul este actualizat pe site, este valabil până la o modificare ulterioară afișată public)
i) durata minima a contractului, in cazul contractelor care prevad furnizarea curenta sau periodica a unui produs sau serviciu. (pentru o comandă, respectiv livrarea produselor)

Etichete:

S-AR PUTEA SĂ ÎȚI PLACĂ ȘI...